نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2198
-
الف
+

نقش آفرینی بازیگران «دودکش» و «دردسرهای عظیم» در یک سریال جدید

بازیگران سریال های «دودکش» و «دردسرهای عظیم» در یک سریال کمیدی جدید به ایفای نقش می پردازند.

بازیگران سریال های «دودکش» و «دردسرهای عظیم» در سریال کمیدی جدید «آچمز» به ایفای نقش می پزدازند.

به گزارش آی فیلم 2 ، تصویربرداری سریال کمیدی «آچمز»به کارگردانی «مهرداد خوشبخت» با نقش آفرینی «هومن برق نورد» و «امیرحسین رستمی» کرکترهای سریال دودکش » و همچنان «مهران رجبی» بازیگر و کمیدین کهنه کار ایرانی در تهران آغاز شده است.

«حسین آقا هرندی» تهیه‌کننده «آچمز» درباره این سریال گفت: تصویربرداری این سریال را پس از یک ماه و نیم پیش‌تولید و انتخاب بازیگر از بیستم قوس (آبان) در محله پامنار تهران شروع کردیم.

«آقاهرندی» ادامه داد: این کار یک درام با موقعیت‌های شیرین و گاه کمیدی است که تا ثور (اردیبهشت‌) سال آینده تصویربرداری آن در لوکیشن‌های مختلفی در شهر تهران ادامه دارد.

وی با اعلام این که «آچمز» در 30 قسمت تولید می‌شود، در خصوص زمان نشر این سریال گفت: زمان نشر «آچمز» فعلا مشخص نیست اما قطعاً برای نشر در نوروز سال 98 آماده نمی‌شود.

در خلاصه داستان سریال «آچمز» آمده است؛ «مصیب» پس از 45 سال می‌فهمد که تنها فرزند خانواده نبوده است. برای پیدا کردن گمشده‌ی سالیان دور مادرش، راهی تهران می‌شود اما خودش هم گمشده‌ی بزرگ‌تری دارد. عزت و احترام!

مجبور است بین این دو گمشده یکی را انتخاب کند و همین داستان‌های پیچیده‌ای برایش به وجود می‌آورد که او را تبدیل به انسانی دیگر می‌کند.

ایلنا نوشت : «سید مهرداد ضیایی»، «مهران رجبی»، «سارا خوئینی‌ها»، «بیتا سحرخیز»، «مهوش صبرکن»، «پریسا مقتدی»، «سهند جاهدی»، «هادی عطایی‌فر»، «احمدرضا اسعدی» و «مونا اسکندری» از جمله بازیگرانی است که در این سریال ایفای نقش کرده اند.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر